Кількість
|
Вартість
|
||
|
Сучасний автомобіль, це не просто транспортний засіб. Це витвір інженерного мистецтва, де все проектується для комфортного, безпечного, зручного та раціонального використання. З кожним роком він стає все складнішим та розумнішим, проте проблема ремонту електроніки залишається все та ж.
Доволі важливим елементом, без якого не може обійтися жоден дизельний автомобіль, є датчик тиску в паливній рейці. Вихід з ладу даного пристрою змушує автомобіль працювати в аварійному режимі, як наслідок, збільшується витрата палива, падає динаміка, знижуються ходові характеристики. Щоб повернути авто до життя, необхідно замінити несправний датчик тиску. Але як його вибрати?
Датчик тиску палива: особливості та принцип роботи
Датчики тиску в паливній рампі відрізняються між собою особливостями конструкції, максимальним та мінімальним значенням тиску, який можна виміряти, типом роз’єму для підключення до блоку управління тощо. Але об’єднує їх один елемент – тензорезистор. Це пристрій, електричний опір якого змінюється в залежності від його деформації. Саме завдяки тензорезистору, датчик здатен визначати, який саме тиск утворюється в паливній рейці.
Ключові характеристики датчиків тиску палива
Під час підбору того чи іншого датчика тиску, ми рекомендуємо використовувати його каталоговий номер. Це дозволить зі 100% впевненістю вибрати саме той пристрій, який підійде на ваш автомобіль. Цей номер можна знайти на самому датчику або скориставшись підбором запчастин через VIN-код автомобіля.
Але, якщо у вас під рукою відсутній каталоговий номер та VIN-код, можна спробувати підібрати сенсор, якщо відомі деякі характеристики, наприклад:
- Виробник: Bosch, Citroen, Delphi, Denso, Siemens, Sensata, VAG та багато інших;
- Вид різьби: зазвичай M12 × 1.5 або M18 × 1.5;
- Роз’єм: тип Bosch, Delphi, Denso тощо (зазвичай, дані виробники застосовують власні роз’єми, які не сумісні із роз’ємами від інших виробників, за винятком компаній, які виготовляють копії або аналоги датчиків);
- Максимальний тиск, який може виміряти датчик: коливається від 180 до 220 MPa.
Вихід з ладу датчика тиску паливної рейки річ не часта, але в окремих випадках може відбуватися. Наприклад, причиною цього може бути коротке замикання на датчик або втрата деформаційною мембраною своїх характеристик. В будь-якому випадку, якщо пристрій перестав відповідати або подає не правильні дані, його потрібно замінити.
Інтернет магазин Avtofit пропонує вам широкий асортимент датчиків тиску палива в паливній рейці високої якості та різноманітної цінової політики. У нас представлено продукцію від компаній Bosch, Delphi, Denso, Sensata, Siemens, VAG та багато інших. Крім цього, для тих, хто не бажає витрачати на ремонт зайві кошти, ми пропонуємо датчики нашого власного бренду «Avtofit». Вони характеризуються довговічністю, надійністю та ідеальним балансом «ціна-якість». На всю продукцію нашого бренду діє гарантія.