На які категорії поширюються гарантійні зобов'язання?
Практично вся продукція, яка міститься в каталозі Інтернет-магазину Avtofit, потрапляє під гарантійні зобов'язання Продавця перед Покупцем. Гарантійні терміни коливаються від періоду моменту монтажу товару на автомобіль до 1 року або більше (докладніше про термін дії гарантійних зобов'язань можна дізнатися в картці товару або безпосередньо у менеджерів магазину). Основний документ, згідно з яким Покупець може претендувати на повернення або обмін продукції є гарантійний талон.
Увага! Перевіряйте стан товару і комплектацію замовлення безпосередньо при отриманні!
Виходять за межі гарантійного зобов'язання такі категорії, як: витратні матеріали та запчастини (масла та технічні рідини, фільтри, шайби, болти, лампи, свічки запалювання, запобіжники та ін.). У разі якщо в картці товару явно не вказано гарантійний термін, який поширюється на даний товар, і він не відноситься до категорії витратних матеріалів та запчастин, гарантійний термін на такий товар визначається моментом перевірки на справність. Під перевіркою на справність розуміють процес монтажу товару на автомобіль або спеціалізований пристрій для перевірки працездатності товару.
В результаті того, що деякі компанії виробники товарів вимагають монтажу товару на власному спеціалізованому обладнанні, гарантійні зобов'язання щодо таких товарів можуть бути виконані виключно при встановленні товару на сертифікованій станції технічного обслуговування компанії-виробника або її партнера, з дотриманням усіх технічних вимог.
Якщо я придбав товар неналежної якості, на який поширюється гарантія, куди мені звернутися?
У разі придбання товару неналежної якості, Покупцеві необхідно відправити запит на електронну пошту support@avtofit.com.ua або сповістити менеджерів магазину за телефонами вказаними в контактах.
Пам'ятайте! Право на повернення або обмін товару неналежної якості можливо тільки при наявності гарантійного талона, в якому чітко зазначено:
- ідентифікатор і / або найменування товару, його модель;
- серійний номер товару;
- гарантійний період і / або дата продажу товару.
Бережіть гарантійний талон і зберігайте його до кінця гарантійних термінів, зазначених у ньому.
У разі несправності та / або дефекту товару, які можуть бути виявлені тільки при монтажі на автомобіль чи інший спеціалізований пристрій, обмін і повернення здійснюються при наявності таких документів, як:
- скан-копії акта проведення робіт по монтажу товару на автомобіль і виявлення несправності;
- копії документа, що засвідчує факт наявності помилки автомобіля, яка явно вказує на несправність придбаного товару;
- документа, що підтверджує факт придбання товару в Інтернет магазині Avtofit.
Претензії, що виникли стосовно якості товару при самостійному монтажі на автомобіль, або інший спеціалізований технічний пристрій, можуть бути розглянуті в окремих випадках, але не пізніше 14 днів з моменту отримання товару.
За Інтернет магазином Avtofit закріплено право перевірки повернутого товару належної або неналежної якості протягом 7-ми днів з моменту отримання.
Чи можу я повернути або обміняти товар з певних причин, які не пов'язані з якістю товару?
Згідно законодавства України, Ви можете повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з моменту отримання товару.
Обмін і повернення товару можливий тільки при наявності документа, що засвідчує факт придбання товару в Інтернет-магазині Avtofit.
Головні вимоги, яких слід дотримуватися при поверненні і / або обміні товару:
- збережено цілісність і товарний вигляд упаковки;
- відсутність будь-яких слідів монтажу на автомобіль чи інший спеціалізований пристрій;
- не були пошкоджені маркування та ярлики, гарантійні пломби і / або наклейки;
Випадки, які призводять до автоматичної відмови в гарантійному обслуговуванні.
Інтернет магазин Avtofit зберігає за собою право відмовити клієнту в гарантійних зобов'язаннях в разі, якщо:
- засвідчений факт наявності пошкоджень товару внаслідок не обережних або навмисних дій клієнта або сторонніх осіб;
- порушена цілісність гарантійних пломб, наліпок тощо;
- присутній факт умисного або не умисного втручання клієнта і / або сторонніх осіб у внутрішні комунікації товару, змінений або пошкоджений його корпус, конструкція, схеми тощо;
- присутній факт зміни, видалення, модифікації програмного забезпечення, що входить до складу комплекту товару;
- не заповнений або заповнений неправильно гарантійний талон;
- немає можливості визначити серійний номер пристрою;
- присутні несправності інших вузлів автомобіля, які в тій чи іншій мірі можуть впливати на роботу товару;
- монтаж товару проводився клієнтом самостійно та / або за участю сторонніх осіб, що не володіють достатніми навичками роботи з подібними пристроями.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на товари, в яких явно простежується:
- знос і / або вичерпання ресурсу внаслідок звичайної тривалої експлуатації;
- умисні або не обережні пошкодження товару, нанесені клієнтом або іншими особами, а також халатне ставлення до товару (дія агресивних рідин, пилу, попадання сторонніх предметів всередину товару та ін.)
- пошкодження, що виникли в результаті стихійних лих;
- пошкодження, що виникли в результаті перебоїв в роботі електричної мережі або неправильному підключенні товару до електричної мережі;
- пошкодження, що виникли внаслідок дії дефектів інших систем, задіяних разом з товаром;
- пошкодження, що виникли в результаті експлуатації товару не за призначенням;
- втрата даних з носіїв інформації (USB накопичувачі, карти пам'яті, HDD і SSD накопичувачі).
Ознайомитися з повним та актуальним текстом редакції Закону про права споживачів можна тут.